Denny, PlayStation 4'ün diğer ana motiflerinin önceki platformlardan ve tecrübelerden öğrenmek, bunların üzerine yeni özellikler eklemek ve bütün bunları bir arada oyuncuya sunmak olduğunu söylüyor. Ayrıca yeni konsolun başarısının kaç adet etkileyici oyun çıkarıldığına da bağlı olduğunu not eden Denny şu an için 100'den fazla 3. parti geliştiricinin PlayStation 4'ün arkasında bulunduğunu açıklıyor.
8 GB'lık yüksek hızlı sistem belleği kullanma gibi tercihlerin oyun geliştiricileri açısından büyük bir kazanç olduğunu ifade eden Denny, bu özelliğin oyun geliştirmeyi kolaylaştırdığını anlatıyor.
Oyun geliştiricileri de PlayStation 4'ün mimarisi hakkında oldukça olumlu yorumlar yapmakta. Doom, Quake gibi efsane oyunların yapımcısı id Software'in başındaki isim olan John Carmack da PlayStation 4 tanıtıldıktan sonra Sony'nin bu konsolda akıllıca mühendislik tercihleri yaptığını söylemişti.
YORUMLAR